Helgen vecka 7

En helg går så fort...
Jag var ju ledig även fredag denna veckan. Då drog jag och prinsen upp till centret och shoppade kläder. Behövligt vill jag lova. Mc donalds var också ett tvunget besök.
Igår lördag grejade vi hemma en hel del för att sedan gå ut och åka madrass. På kvällingen åkte vi en tur till stan. Grenhage och mormor o morfar fick besök. Åkte sedan hem med laddade godispåsar från house of candy!!
Det har grejats här hemma även idag. Efter lunch fick farmor o farfar besök av oss. Tog oss en promenad i det fina vädret.
Nu är det bara att ta det lugnt och ladda för en ny vecka.

Kommentarer
Postat av: Malin

Åhh, du är tillbaka på bloggen!! Kuuuuul!! =)



Snart dags för en lekdate tycker jag, kommer jobba tisdag, torsdag och fredag fram till semestern så onsdagar är fria för vår del oxå =)

2011-02-20 @ 21:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0