Januari och februari!!!

Ja ni tiden går när man har roligt säger de vise... nog stämmer det alltid. Tiden har rusat iväg och detta med bloggen har verkligen legat på is. Egentligen tycker jag det är roligt med blogg, att kunna gå tillbaka och titta och läsa vad man gjort.  Men nu är det som det är och jag ska försöka göra en liten sammanfattning av några händelser vi varit med om.
Januari har gått i slalomens tecken. Viktor har lärt sig att åka slalomskidor. Det har varit en otrolig utveckling från att på vingliga ben åkt rakt ut i snödrivor till att ta liften själv och åka ner för enkla backar och börjat lära sig svänga och bromsa. Han har fortfarande en del kvar att lära men jag är så imponerad av min lille prins.
Vi har varit i Sälen på lite semester och det var där Viktor börjat sin slalomkarriär. Annars har det varit Valfjället som vi besökt. Vi har turen att ha dessa möjligheter på nära håll.
Vi har varit och hälsat Ellas lillebror välkommen till världen, underbart söt liten krabat.
Våra vänner Eva och Noah har varit här och övernattat. En riktig höjdare tycker grabbarna!! De leker leker och leker. Nu är det ett stort måste att vi tar TÅGET till Noah nästa gång. De åkte nämligen det till oss och Viktor längtar tills det är vår tur.
På hemma fronten har vi börjat få lite ordning på garderober vilket känns underbart!! Vi har ju levt utan garderober sen i somras.  Detta har inneburit resor till ikea vilket jag tycker är roligt!
Per har lagt lite tid på elarbete hos syrran som bygger om sitt kök. Så det har gått lite tid åt detta och det är inte riktigt klart än.
Viktor har träffat sina vänner Emma, Felix, Ella, Noah, Helene och Leo samt sina kusiner.  Men jag hoppas det blir mycket mera lekträffar nu när vi går mot ljusare tider!!!!!!!
Sen har det hänt mer saker än så här..........
men det var allt för denna gång.
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0