Långledigt

Välbehövlig ledighet, hela 6 dagar i sträck om jag räknar med igår.
Igår så åkte vi till stan. Morfar gick i pension,2 år försenat, och hade födelsedag. Viktor tyckte vi skulle köpa honom en hjullastare, en grävmaskin och en timmerbil. Då föreslog jag att han kanske kunde få lotter istället.... Viktor funderade lite och sa - Han kan låna mormors!!!! (som hon fått i morsdagspresent).
Morfar fick inleda pensionen med att följa med Viktor och klippa sig. Prinsen är mycket noga med att morfar ska med annars vill han inte klippa sig. Sen är det lika viktigt att han får lila färg i håret och en klubba.
Klippningen gick galant och nu får jag säkert höra att hur kan du klippa honom så kort, han ska ha lite längre ruffs. Men nu är det ju sommar och jag hoppas den blir varm och då kommer Viktor bara må gött av att ha lite mindre hår.
Det blev lek med kusin Maja. Viktor ringde själv och frågade om inte hon också kunde komma till mormor.
Då passade jag på att göra lite ärenden.
Idag och imorgon ska vi grejsa här hemma och förbereda vår lilla semester tripp. Längtar att få komma iväg.
Så det är bäst jag sätter fart.

Kommentarer
Postat av: Karolina

Hej ha en härlig tur o hälsa pippi :) Kram

2011-06-02 @ 09:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0