Tisdag

Prinsen är bättre, är nu feberfri, bara lite hosta o snuva kvar. Verkar piggare rent allmänt idag. Igår åt han inte på hela dagen och vid middagen sa jag till honom att nu måste han äta. Då sa han att det gjorde ont när han svalde... inte konstigt att han inte ville äta på hela dagen. Han åt inte upp tablettasken han fick av farfar ens och tog heller ingen glass när jag tog en. Det är verkligen inte likt min lille prins.
Imorgon är jag vanligt ledig så Viktor får en extra dag att samla krafter på inför dagis på torsdag vilket jag hoppas att det ska gå bra.
Idag kommer Per hem kl 13, för jag ska åka in till stan och vara med på ICDP avslutningen. Lite nervös är jag för vi ska redovisa våra projekt men samtidigt gött för jag har inte lämnat huset sen i fredags.
Nu ska jag fixa lite enkel lunch och röja undan i köket innan jag ska åka iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0