Veckan som gått...

Hjälp!!! Tiden rusar ifrån mig. Det går alldeles för fort, kan nån dra i nödbromsen??
Martin växer så det knakar. Idag är han 10 veckor!!! Helt otroligt, märklig känsla det där. Det känns som han varit hos oss mycket längre samtidigt som det känns väldigt kort tid. Får inte riktigt ihop den känslan.
Han blir mer o mer medveten om sin omgivning. Gillar mest att sitta upp i nåns knä så man har full koll. Har blivit såpass stark i nacken så man inte behöver stödja så mycket längre. Älskar när nån sjunger och pratar med honom. Nu mera kan han slå till sina favo fiskar som han har över skötbord och sängen.
Viktor är väldigt mån om sin lillebror. Såå mysigt att se.
I helgen var våra grannar här på en bit mat. De hade en mycket trevlig nyhet. Tillökning!!
På söndag var det min tur att vara med på simskolan. Kul o se vad de får göra. Träffade barn från min förskola som jag inte sett sen jag slutade.
Gympa på måndag, nu är det inte många gånger kvar sen blir det avslutninng i kyrkebyhallen.
Tisdag var det fotografering på Viktors förskola. Jag passade på att även ta dit Martin så vi fick till en syskonbild. Spännande o se hur det blev.
Igår var jag i stan o träffade Fredrika. Vi tog en fika på Nordells och vips hade vi pratat bort nära 4 timmar!!! Mycket trevligt och jag längtar redan till nästa tillfälle.
Det händer givetvis mycket mer på en vecka hos oss men detta var ett axplock av vad som hänt.
Nästa vecka har vi "bara" en sak inbokad. Viktor har höstlov så vi får se vad vi hittar på...
Avslutar med att skicka många Grattis hälsningar till min vän Elisabeth som i måndags blev mamma till en liten kille!!!

Kommentarer
Postat av: Mita

Hej vännen!!

Låter som du njuter av din mammaledighet! :) Kul att föla din blogg , så att man får ha lite koll.. :)

Får försöka få till en träff snart, eller hur....

Kram kram från vännen i Kil

2011-10-30 @ 19:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0