Mitten av sep

Tiden har visst rusat iväg igen.
Vi har äntligen bestämt oss för att lillprinsen ska heta MARTIN. Det var inte det lättaste att sätta namn denna gången men nu är vi nöjda med vårt beslut.
Vi fick plats på simskolan!! Jippie!!! Jag hoppas nu att Viktor kommer att gilla det. Vi missar dock första tillfället då vi ska på dop. Men sen blir det bada av varje söndag ända till lucia.
Gympa har vi hunnit med ytterligare en gång. Viktor tyckte det var lika roligt även denna gången.
Tisdag em och natt hade prinsen feber. Trodde nog att han skulle bli förkyld efter det men peppar peppar har det inte blivit nåt mera. Martin har klarat sig hittills.
I fredags hade vi besök av Jessica, Melker och Milton. Alltid roligt med besök.
Lördagen var det kräftskiva i Ränkesed. Underbart gött var det. Vilka fantastiska barn vi har som leker och trivs så bra tillsammans. Tack mina vänner Malin och Mia för en trevlig kväll. Nu längtar jag till vår Ullaredsresa!!!
Martin växer så det knakar. Det går så otroligt fort han är ju redan 6 veckor.  Han är hur mysig som helst. Ler och oar jag har även hört tendens till skratt.
Nu ska jag hjälpa Viktor så han får duscha.
Ska försöka lägga in lite bilder lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0