"litt tå hört"

I torsdags tog vi oss en heldag i stan.
Började dagen med att åka o klippa mig. Det var gött att det äntligen blev av, blev ju avbokat förra veckan då jag blev dålig.
Efter lunch åkte jag och Viktor o spelade bowling. Han gillade det men nästa gång får vi kanske ta lite hjälp av rullstativen tror jag.
Efter det så var det prinsens tur att klippa sig. Tog o gjorde en rejält kort frisyr...jo jag tror värmen kommer snart.
Resten av eftermiddagen/kvällen tillbringades på badhuset med Linn o Filip. Längesedan vi var där o bara lekte.
Avslutade med mat hos mamma/mormor.
Igår var vi på barnkalas hos en kompis från Viktors förskola. Trevligt! Roligt att han blev bjuden, det var han o en kille till o resten tjejer!!! Prinsen stortrivdes och undrade om inte han kunde åka dit fler gånger o leka.
Idag var det simskola. Framsteg då han idag gjorde stjärnan, en flytövning.  Nu är det två gånger kvar denna termin. Gött o ha obokade söndagar ett tag nu.
Ikväll fick vi reda på att de kommer troligen redan imorgon för att börja jobba med vår altan!!! SNABBA RYCK!!! Nu är Per ute o städar så de får plats med sina saker. Spännande värre, har nog en altan att sitta på i sommar, dock kanske den inte hinner bli helt klar men säkert brukbar!!! TJOHOOO!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0