Kalvdansen o loppis

En vecka går så fort...
Tänk förra söndagen var vi vid sjön o badade o hade det skönt.
Idag har banne mig hösten kommit. Vill inte ha höst riktigt än, stoppa tiden nån.
 
I veckan har min stora pojk börjat 5 årsgruppen på kalvdansen. Känns i mammahjärtat. Hjälp nästa år börjar han ju skolan. Han verkar finna sig bra tillrätta på nya stället. Verkar vara en mysig liten grupp. Hoppas han kommer trivas  även i fortsättningen, Det finns dock ett stort dilemma... han är tvungen att äta grönsaker och  det är inte han van vid. Hoppas bara nu de gör det på "rätt sätt".
 
När jag har skjutsat Viktor så har jag o Martin dragit iväg på promenad. Jag höll löftet till mig själv att gå minst en timme varje dag Viktor är på förskolan. På torsdagen hade jag sällskap av Mia o Theo.
 
Idag var det dags för loppis. Skitväder har det varit men ändå kom en del folk. Sålde inte så särskilt bra men blev i allafall av med nåt. Får se om vi ska vara med på båda gånger som arrangeras i höst.
 
Till veckan sker en viktig händelse i Viktors liv.Han ska spela match i Gunnarskog på onsdag. Ja på 5 åringars vis...det ska väl pratas, hjulas, kollas o vinka till mamma...you name it. Kul ska det bli i allafall.
 
Nu ska jag bara slappa och njuta av tystnaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0