...

haft bloggtorka ett tag...lusten har väl inte funnits riktigt. Men nu ska jag försöka ta tag i det igen.

Men allt har rullat på i stort sett som vanligt. Viktor älskar att åka till kalvdansen o träffa kompisar, Martin far runt som en glad virvelvind, renoveringen går sin gilla gång, för tillfället så har vi tagit tag i lite brädsfodring.

Viktor går på simskola och har blivit jätteduktig! Sen har vi hoppat på längdskidträning, så vi får se när snön kommer om han gillar denna variant av skidåkning. Nedför älskar han.

Jag själv börjar må bättre igen. Brukar inte skriva så mycket om mig själv men fick av en händelse veta att jag hade blodbrist o järnbrist. Så jag har knaprat tabletter som jag inte mått bra av men nu har det vänt o jag hoppas jag får förbli piggare nu.

Nu ska jag i nästa inlägg visa några bilder från oktober/noveber.

Hej så länge-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0