Helg

I helgen var det full fart.
På fredagen var vi med bjudna till kiöln o grilla korv. Trevliga timmar i ett härligt väder. När vi kom hem fick jag börja städa för på kvällen kom Eva, Noah och Emil. Glatt återseende för våra grabbar, ja även för oss mammor såklart.

På lördag åkte vi till Tusenfryd.Barnen åkte karusell för glatta livet och vädret var toppen. Efter många timmar och tre grabbar som gärna drog åt tre håll var vi alla lite lätt slitna, satte vi oss i bilen och åkte hem stannade o käkade på mcdonalds i töckfors för grabbarna hade inte haft tid att äta på hela dagen.

På söndag åkte vi till Gräsmark å hämtade hem en katt.11 veckor är den o jättekelig. Viktor avgudar nykomlingen o har svårt att låta bli den.

På måndag åkte vi till stan för jag hade tandläkar tid. Dumpade barnen hos mormor. När jag var klar åkte jag o VIktor till badhuset o fördrev ett par timmar.

En intensiv helg till ända men mycket hann vi ju med. Nu har en ny vecka startat och förutom kalvdansen dagar så är det fotbollsmatch i Åmotfors på torsdag. Gissa om han laddar.
Till helgen drar jag syrran Mia o mamma till ullared om inget oförutsett händer. Ska bli kul!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0