Semester

Äntligen semester!
5 veckor har jag och här ska njutas av ledigheten.
Vi hade en fin avslutning i fredags på statt med filebuffe. Kommer sakna mina vänner men hoppas jag finner fler på min nya förskola som jag börjar på i aug.

Viktor har gjort sina sista dagar på kalvdansen förskolan överhuvudtaget. Avslutade med en resa till Arvika där han kom till mitt jobb och sista dagen till skillingmark en tur.
Nu är han på simskola i kyrkvika men han tycker det är för kallt i vattnet.
Lilleman är med o tillbringar gladligen tiden i vattnet fast jag tror nog han tycker det är kallt han med.
Per får semester den 18 juli så efter det blir det nån resa igen.

Igår hade vi barnkalas för Viktor. Han var supernöjd. Nu är väntan stor inför den stora dagen nu på söndag då han verkligen blir 6 år. Min lille prins!
I nästa inlägg får ni lite bilder :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0