Sjukt

Tjipp!

Ja det har gått i sjukstuga sen sist jag skrev...
Viktor blev pigg för en vecka sedan så han kunde förra söndagen vara med på simmingen och ett utomhuskalas på kiöln. Han blev dock mycket sliten så det märktes tydligt att det tagit på krafterna o ha feber i 8 dagar.
Martin fick lite feber fre o lör men det var nog pga sprutan för nåt mer blev det inte.
Per var dålig hela helgen förkyld o feber.

Hur som helst så var alla pigga på tis så det blev jobb o förskola för alla. Viktor hade längtat väldigt mycket efter kompisarna.
På torsdag var Martin på väg o bli förkyld men fick åka iväg iallafall. När vi kom hem var han rejält förkyld och hade feber.
Det har suttit i hela helgen men nu på morgonen var han feber fri, får se om det håller i sig. Är dock vrålförkyld än.

Igår var Viktor i Brevik hela dagen hos bästa kompisen Leo. De hade åkt fyrhjuling och grillat korv i skogen. Nästa helg kommer Leo hit och ska ev sova över.

Idag är Per o Viktor på simskolan, får se vad som händer i em.

Än har jag klarat mig från förkylning men har ont i ryggen om jag ska klaga på nåt. Troligtvis är det spänningar efter den tid som varit...Gött att det är över.
Nu ser vi framemot en härlig vår med mycket sol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0