Fullspäckat

Ja så mycket som jag har för mig på helgerna nu brukar jag inte ha. Är nåt varje helg i september. Nu i helgen hade vi äntligen vår årliga kräftskiva jag Mia o Malin. Alltid lika kul att ses o gött med kräftor är det. Helgen innan var vi hos fam Forsberg på mat o övernattning. Nästa helg är det återträff med alla Ekorrar. Sen är det ju marten helgen efter det.Intensivt men väldigt kul med alla träffar.
Under veckorna rullar allt på i vanlig ordning. Skola, förskola, jobb....
Fortfarande är det fint väder, dock har vi slutat med shortsen.
I helgen som var så var viktor på bio på fredag o såg smurfarna o lördag var han i challa på barnens dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0